Kup bilet

Płatność i dostawa

Wysyłka towaru następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili:

  1. otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia przy formie płatności „wysyłka za pobraniem”
  2. potwierdzenia przez pracownika Muzeum otrzymania przelewu bankowego za dane zamówienie (potwierdzenie następuje w formie maila informującego o zmianie statusu zamówienia na „w realizacji”)

Towar jest wysyłany za pośrednictwem Poczty Polskiej.

UWAGA! Ze względu na zmieniające się zasady dotyczące bezpieczeństwa pracy w dobie pandemii koronawirusa w Polsce i możliwą zmianę organizacji pracy w Muzeum Śląskim, czas przygotowania zamówienia do wysyłki może się przedłużyć do 5 dni roboczych. Szczegółowe informacje pod numerem telefonu 690 455 932.

W przypadku wyboru opcji „odbiór osobisty”, towar jest gotowy do odbioru w siedzibie Muzeum Śląskiego, po otrzymaniu maila potwierdzającego przekazanie zamówienia do punktu odbioru.

 

Koszty zakupu towarów 
Do podanej ceny Towaru doliczane są koszty wysyłki wg cennika Poczty Polskiej. Koszty zależą również od wybranej formy płatności. Od 1 stycznia 2022 roku wynoszą one:

– przy wysyłce „priorytetowej za pobraniem”:

  • do 2,99 kg – 16,36 zł
  • 3 – 9,99 kg – 18,39 zł
  • 10 – 20 kg – 21,40 zł
  • 20,01 – 30 kg – 36,35 zł

– przy wysyłce „priorytetowej − płatność przelewem z góry”:

  • do 2,99 kg – 13,90 zł
  • 3 – 9,99 kg – 15,93 zł
  • 10 – 20 kg – 18,94 zł
  • 20,01 – 30 kg – 33,90 zł

– przy wysyłce „odbiór w punkcie”:

  • do 2,99 kg – 12,92 zł
  • 3 – 9,99 kg – 14,39 zł
  • 10 – 20 kg – 15,93 zł

Przy korzystaniu z opcji „odbiór osobisty” Klient nie ponosi żadnych kosztów dodatkowych.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn